Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012

Every moment is a chance to turn MY life around

Ο κύβος ερρίφθει...έτσι δεν λένε;
Ίσως να είναι αργά, ίσως τώρα να έπρεπε να βρισκόμουν στο κρεβάτι μου...όμως δεν είμαι, κάθομαι εδώ, με την τελική μου απόφαση...νιώθω μια αναζωπύρωση, εκεί που έλεγα πως η φλόγα μου έσβησε, την ένιωσα να αναζωπυρώνεται...και τώρα? Τώρα ΚΑΙΕΙ, όπως παλιά, ίσως και πιο δυνατά.

Είμαι αποφασισμένη να δώσω τα πάντα, να προσπαθήσω με ότι έχω...και ότι δεν έχω...όμως θα τα καταφέρω...i'm so fucking sure about me!

Ίσως να άργησα μερικούς μήνες, όμως τώρα βρίσκομαι στην τελική ευθεία...όλα ή τίποτα! Και το τίποτα το αποκλείω από τις επιλογές μου.
Θα τα καταφέρω...ή μάλλον τα έχω ήδη καταφέρει...!

Δεν έχω πολλά να πω, στην απόφασή μου αυτή με ώθησαν πολλά...από μικρή ήξερα πως αυτό ήθελα, πως αυτό είναι για εμένα...μαζί με πολλά άλλα που συνέβησαν, τώρα το επιβεβαιώνω, τώρα είμαι αποφασισμένη!

Όλα καλά θα πάνε, όλα θα πάνε όπως θέλω να πάνε.
Καληνύχτα
(και καλημέρα στα νεα κεφάλαια της ζωής μου).

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου