Κυριακή, 14 Αυγούστου 2011

You don't know, what you do to me.

  Κάτι άλλαξε στην ατμόσφαιρα ή εγώ είμαι έτσι; Μήπως φταίει ο Αύγουστος; Μήπως φταίει πως αποφάσισα νωρίς να κάνω μια νέα αρχή; Μήπως...
Τι σημασία έχει να το σκέφτομαι και να με προβληματίζει; Έκανα την νέα αρχή στην πιο σωστή στιγμή.
Με βοήθησαν και άλλα πράγματα, αλλά σημασία έχει πως έγινα άλλος άνθρωπος. Λες να με χτύπησε το ηλεκτρικό ρεύμα; Τι σημασία έχει;
  Ποτέ δεν ήξερα πως μπορούσα να ασκήσω τέτοια θετική επηρροή στον εαυτό μου! Το να αλλάξω ήταν για εμένα όνειρο μακρινό και περίμενα κάτι να συμβεί να με "σώσει". Πάλι καλά δεν άργησα και τόσο πολύ...όλα αυτά που πριν είχαν σημασία τώρα δεν έχουν την παραμικρή σημασία. Όλα αυτά που δεν είχαν σημασία και δεν είχα την υποτιθέμενη δύναμη να ασχοληθώ...τώρα έχω όχι μόνο την δύναμη αλλά και την όρεξη/αυτοπεποίθηση/λαχτάρα να τα κατακτήσω.
Σκέφτομαι να σβήσω το blog και μάλλον θα το κάνω. Το χρειάστικα πολλές φορές που μετά από κλάμα, ήθελα να μιλήσω σε κάποιον. Άνοιγα τον υπολογιστή...τώρα απλά θα ανοίγω την πόρτα του δωματίου να δω ποιος είναι στο καθιστικό, θα σηκώσω το ακουστικό και θα πάρω ένα τηλέφωνο, θα βγω έξω και θα ξεσπάσω...
  Δεν έχω την ίδια έμπνευση όπως όταν έκλαιγα πριν, μετά από ένα χαμόγελο ή ένα γέλιο δεν μπορώ να γράψω και έπειτα δεν έχω διαβάσει κάποιο μπλογκ που να λέει κάποιος πως όλα είναι καλά και πως παρόλα αυτά που συμβαίνουν, εξακολουθεί να είναι καλά.
  Έκανα την νέα αρχή...αλλά όπως είπα "αρχή" είμαι ακόμα στην αρχή...!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου