Σάββατο, 14 Μαΐου 2011

Please

Σ' αγαπώ, σε μισώ...τι σημασία έχει? Αφού δεν θα το μάθεις ποτέ!
Εισαι κατι ξεχωριστο για εμενα...αλλα δεν θα κανω τα λαθη που εκανα μεχρι σημερα. Θα με καταδικασω να μην τα κανω...Εσυ το ξεκινησες...εσυ το τελειωνεις...
Ξερω το να ειμαστε ενα χαρουμενο ζευγαρι κτλ. κτλ. δεν γινετε...
θελω λιγες ωρες μαζι σου...για να πω πως το εζησα...για να θυμαμαι...
θελω να εχω αναμνησεις απο εσενα...το θελω πολυ αλλα κατι με τραβαει προς τα κατω και δεν μπορω να κανω κατι...δεν εχω την δυναμη πια...Το εχω περιορίσει αλλα και εσυ...εσυ δεν σταματας να με επηρεαζεις. Φοβαμαι πως αν σε αφησω να φυγεις...θα το μετανιωσω πολυ και στο μελλον θα κατηγορω τον εαυτο μου για αυτο...ομως θελω να επαναδημιουργηθω...ειμαι χιλια κομματακια και αν μπεις στην ζωη μου ισως με διαλυσεις περισσοτερο...και θελω να διατηρησω τον εαυτο μου που ειναι το μονο πραγμα που τελικα μου απεμεινε...
Οποτε...αποφασιζω να κρατησω τον εαυτο μου και εσυ μπορεις απλα να φυγεις...
απλα...
να εισαι ευτυχισμενος...μονο αυτο!

1 σχόλιο: