Σάββατο, 16 Απριλίου 2011

μονολογος της στιγμης!

  Δεν το ξέχασα το μπλοκ. Απλά...συμβαίνουν πολλά τον τελευταίο καιρό και προσπαθώ να βρω κάποιες απαντήσεις...Όμως δεν θα μου χτυπήσουν την πόρτα και δεν θα μου πουν "γεια, είμαι η απάντηση που ψάχνεις"...Πρέπει εγώ μόνη μου να ψάξω και να ξαναψάξω μέχρι να τις βρω...Αλλά δεν έχω αντοχή...
Θέλω να γυρίσω σελίδα και να ξεκινήσω από την αρχή...αλλά δεν μπορώ...δεν μπορώ να γυρίσω σελίδα εάν δεν συμπληρώσω αυτήν που βρίσκομαι τώρα...δεν μπορώ να κάνω αυτήν την νέα αρχή γιατί δεν έχω ξεκαθαρίσει πολλά πράγματα....
  Δεν είμαι σίγουρη αν ξέρω τι θέλω...θέλω συγκεκριμένα πράγματα που φοβάμαι γιατί μπορεί να πραγματοποιηθούν...από την άλλη όμως είναι φορές που θέλω κάτι άλλο...Μπέρδεμα...
Στα βιντεοπαιχνίδια πατάς την παύση για σκεφτείς την επόμενη κίνηση όμως στην ζωή δεν υπάρχει παύση. Πρέπει να προλάβεις...προλαβαίνεις? Ήθελα να κάνω τόσα πολλά, είχα τόση όρεξη για να κάνω και εκείνο και το άλλο και τώρα ξαφνικά δεν θέλω τίποτα...με ευχαριστούν λίγα πράγματα...
  Είμαστε όλοι μόνοι μας...οι περισσότεροι είναι επιφανειακοί...οι φίλες μου...βασικά όχι οι φίλες μου αλλά οι κοπέλες που κάνουμε παρέα...μιλάνε σαν τις χαζές...σαν να μιλάνε σε ένα μικρό παιδάκι, ασχολούνται σε υπερβολικό βαθμό με τους γκόμενους και δεν μπορείς να συζητήσεις μαζί τους για πράγματα που έχουν ουσία...Με κουράζει τόσο πολύ αυτό...
  Θέλω να τα αφήσω όλα πίσω μου...όμως αυτά τα όλα δεν αφήνουν εμένα...
ξέσπασμα...

1 σχόλιο:

  1. και εγω θελω να τα αφησω ολα πισω μου, αλλα δεν γινεται. μονο με υπομονη θα περασει. μονο με το κλαμα και τη στεναχωρια, καποια στιγμη θα λυθουνε ολα αυτα.
    περναει ο χρονος κ γιατρευει τετοια πραγματα.. θα βρεθουνε καινουριοι ανθρωποι που θα ειναι φιλοι και οχι παρεα..πρωστοπαρον δεν σου εχω συμβουλη, μονο την υπομονη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή