Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011

Fuck everything!


 Ότι και να λένε...τους γράφω! Ας κράξουν όσο θέλουν. Ό,τι δεν φτάνουμε, κράζουμε...και στην δικιά τους περίπτωση ταιριάζει απόλυτα! Ναι θα κάνω ότι γουστάρω...θα βγαίνω, θα πίνω, θα χορεύω, θα φασώνομαι με όποιον μου γουστάρει, θα ξενυχτάω...Αυτά που λένε, τα λένε για να καλύψουν τα κενά τους...
Τους γράφω...αλλά μου αρέσει αυτή η διαδικασία...Μου αρέσει που με ζηλεύουν, που σχολιάζουν την δική μου ζωή γιατί αυτοί δεν μπορούν να την ζήσουν!
Ας κάτσουν λοιπόν, αφού ζούνε για να βαριούνται, να με σχολιάζουν και να σχολιάζουν την κάθε μου κίνηση...
Δεν με νοιάζει....κ α θ ό λ ο υ!

Δεν μπορώ να κάθομαι μέσα και να μην φοράω το ένα ή το άλλο, να μην μιλάω με τον τάδε, να μην πηγαίνω σε εκείνο το μέρος...
Δεν μπορώ να μην τα κάνω όλα αυτά για να αρέσω σε κάποιους...

1 σχόλιο: