Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011

I was wrong!



Bunny,
Αυτή η ανάρτηση είναι δική σου.
Θέλω να σου πω για το στοίχημα που βάλαμε…
Θέλω να είμαι μαζί του…
Θέλω να συμβεί κάτι…έστω μικρό για να έχω κάτι από αυτόν να θυμάμαι…
Αλλά επειδή δεν θέλω να πληγωθώ δεύτερη φορά, δεν πρόκειται να προσπαθήσω!

Πες πως προσπαθώ και όλα πάνε καλά…και τελικά γίνετε κάτι,
Πως θα είμαστε μαζί? Αυτός βγαίνει στις 12 και εγώ γυρνάω σπίτι τέτοια ώρα…
Η παρέα του…δεν κολλάω εκεί.
Όχι πως δεν τον θέλω…
Αλλά είναι πολλά εμπόδια στην μέση.

Είμαστε δύο διαφορετικοί κόσμοι…
Αισθανόμουν κάτι για αυτόν…στην αρχή αλλά μετά που μιλήσαμε, το έπνιξα αυτό το συναίσθημα, το περιόρισα και το έκανα να μην υπάρχει πια…

Δεν μου περνάει αδιάφορος…αλλά δεν μπορώ…
Δεν μπορώ να προσπαθήσω για μια τελειωμένη υπόθεση!
Είμαι πολύ κουρασμένη…
Ψυχολογικά κουρασμένη…

2 σχόλια:

  1. εσυ ξερεις. μην μπλεξεις αν ξερεις το αποτελεσμα.
    μην σε πιεσεις ομως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι εννοείς όταν λες να μην με πιέσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή