Κυριακή, 23 Ιανουαρίου 2011

Look, Listen, Feel...


"Είμαι άτυχη...ναι είμαι άτυχη γιατί τσακώθηκα με την φίλη μου, γιατί οι γονείς μου είναι πουριτανοί, γιατί δεν έχω αγόρι, γιατί δεν έχω εκείνα τα 700 ευρώ για τις μπότες που είδα προχτές και θα τις προλάβει η Ελένη, γιατί δεν θα πάω διακοπές μόνη στην Μύκονο το καλοκαίρι (επειδή είμαι 15, και κατά την γνώμη των γονιών μου μικρή)."

  Αλήθεια...νομίζεις πως είσαι άτυχη? Αλήθεια? Απάντησε μου ειλικρινά...όσο πιο ειλικρινά μπορείς...
Όχι δεν είσαι άτυχη...είσαι απίστευτα τυχερή/ος. 
Και να σου πω και κάτι? Δεν σε καταλαβαίνω...
Υπάρχουν στον κόσμο άνθρωποι που έχουν βιώσει την πραγματική ατυχία και την πραγματική δυστυχία.
ΓΙΑΤΙ δεν σου αρκούν αυτά που έχεις? Γιατί "κατά την γνώμη σου" δεν είναι αρκετά?
Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν σπίτι, παιδιά που εργάζονται από 7 ετών, άνθρωποι που δεν μπορούν να δουν, άνθρωποι που ξέρουν πως η ζωή τους τελειώνει...Δεν θέλω να συνεχίσω...
  Είμαι ικανοποιημένη με όσα έχω και δεν ζητάω τίποτα παραπάνω...
Δεν έχει τύχει να πεις στον εαυτό σου "είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο?"  
Ποτέ? Μήπως έχει έρθει η ώρα?
Ξανασκέψου το...η ζωή απλώνεται μπροστά σου. Ή θα την αρπάξεις και θα περάσεις όσο πιο τέλεια μπορείς ή θα συνεχίσεις να παραπονιέσαι και να ζεις σε ένα φαύλο κύκλο προβλημάτων. 
  Ναι...κλισέ "δεν είναι όλα τόσα απλά όσο φαίνονται...". ΕΙΝΑΙ απλά...εσύ τα έχεις κάνει δύσκολα...
τα έχεις κάνει να φαίνονται ένα ατελείωτο βουνό...Όταν τελικά τα ξεπεράσεις, θα εμφανιστούν περισσότερα, και περισσότερα και αυτό θα συνεχίζεται μέχρι το τέλος της ζωής σου.
  Θα έρθει ένα πρωί στα 60 σου (αν δεν σε έχουν φάει τα προβλήματά σου) και θα αναρωτηθείς "Τι έκανα σε αυτή την ζωή? Τι έχω να θυμάμαι πέρα από μιζέρια και προβλήματα?"
Σίγουρα αυτό θέλεις? Συνεχίζεις να πιστεύεις πως είσαι άτυχος?

Θα κλείσω με μερικά αποφθέγματα....
Πιστεύω πως είναι κουραστικό που όλη την ώρα κάνω αναρτήσεις για το πόσο "όμορφη" είναι η ζωή...
όμως αξίζει να προσπαθήσουμε, να καταλάβουμε πως δεν υπάρχει γυρισμός και πρέπει να περάσουμε καλά...
Αν ήξερες πως θα πας σε ένα πάρτυ και θα είναι το τελευταίο της ζωής σου
θα προσπαθούσες να περάσεις όσο πιο τέλεια μπορείς ή θα καθόσουν στην γωνία να κοιτάς τους υπόλοιπους να διασκεδάζουν?
Όπως είπα, εσύ αποφασίζεις...ο κάθε άνθρωπος είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και είναι δημιουργός της τύχης του!

* Αν τα γεγονότα δεν ταιριάζουν στη θεωρία, άλλαξε τα γεγονότα. 

* Η επαφή με το μυστήριο είναι η ωραιότερη εμπειρία του ανθρώπου. 

* Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση.

* Μάθε από το παρελθόν, ζήσε το παρόν, έλπιζε για το μέλλον. 

* Ποτέ δε σκέφτομαι το μέλλον - έρχεται πολύ γρήγορα. 

* Προσπάθησε να γίνεις όχι επιτυχημένος άνθρωπος, αλλά άνθρωπος με αξίες.

* Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε δεν μπορούν να λυθούν αν μείνουμε στο ίδιο επίπεδο σκέψης που είχαμε όταν τα δημιουργήσαμε. 

* Ο κόσμος είναι μια τραγωδία γι'αυτούς που αισθάνονται και μια κωμωδία γι'αυτούς που σκέφτονται.

Αϊνστάιν  

Καθώς προχωρούμε στη ζωή, μαθαίνουμε τα όρια των ικανοτήτων μας.

Φρόιντ 

Στις συμφορές, αντί να βρίζεις τον Θεό, σκέψου τι δεν έκανες σωστά.

Και το παραμικρό καλό που κάνουμε, μπορεί να μας ανταποδοθεί εκατονταπλάσιο.

Υπάρχει πάντα κάποιος περισσότερο δύστυχος από σένα

Αίσωπος 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου