Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2010

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη!





Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,


Λογικά ξέρεις ποια είμαι, αφού γνωρίζεις τα πάντα! Έτσι τουλάχιστον μου έχει πει η μαμά μου. Αλλά για να είμαι σίγουρη θα σου πω...με λένε Βασιλική (όπως εσένα) και είμαι 8 χρονών. Έχω πολύ όμορφα μάτια, μεγάλα και πράσινα. Έχω επίσης πολύ όμορφο και γλυκό πρόσωπο. 
Δυστυχώς, τα μαλλιά μου έχουν πέσει εξαιτίας της θεραπείας του καρκίνου που κάνω, όμως όπως λέει και η μαμά μου, θα ξαναβγούν όταν γίνω καλά!
Τα άλλα παιδιά, όταν με βλέπουν στον δρόμο...γελάνε μαζί μου γιατί δεν έχω μαλλιά, αλλά πιστεύω ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα καταλάβουν.
Φέτος, στεναχώρησα λίγο την μαμά μου γιατί αρρώστησα, όμως κατά τ' άλλα ήμουν καλό παιδί. 
Το σχολείο το σταμάτησα εξαιτίας της αρρώστιας μου, αν και ήμουν πολύ καλή μαθήτρια! Όμως δεν πειράζει...γιατί θα το συνεχίσω όταν γίνω καλά! Το όνειρό μου είναι να γίνω γιατρός και να βρω την θεραπεία σε όλες τις αρρώστιες που υπάρχουν, για να είναι ο κόσμος ευτυχισμένος!
Δεν ξέρω τι δώρο να σου ζητήσω...δεν θέλω κάποιο δώρο!
Απλά θέλω να βοηθήσεις την μαμά μου, να βγάλει περισσότερα χρήματα, για να αγοράσουμε ένα σπίτι. Το παλιό το πουλήσαμε γιατί δεν μας έφταναν τα λεφτά για τα φάρμακά μου.
Επίσης, θέλω να αναπαύσεις την ψυχή του μπαμπά μου και του αδερφού μου, που πέθαναν σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα πριν ένα χρόνο. Τους αγαπούσα πάρα πολύ! Με τον αδερφό μου περνούσαμε πολύ καλά και ο μπαμπάς μου με βοηθούσε και με στήριζε πάρα πολύ...πίστευε σε εμένα! Στεναχωριέμαι όταν τα σκέφτομαι όλα αυτά
και δεν πρέπει...γιατί ξέρω πως ήταν δύο πολύ καλοί άνθρωποι και σίγουρα έχουν πάει στον παράδεισο. Μακάρι να με βλέπουν από εκεί και να είναι χαρούμενοι!
Για αυτά τα Χριστούγεννα Άγιε-Βασίλη, θέλω να δώσεις απλόχερα χαρά, υγεία και ευτυχία σε όλους τους ανθρώπους του πλανήτη. Τέλος, λίγο κουράγιο και δύναμη για τα παιδιά και τους μεγάλους που θα περάσουν Χριστούγεννα, εδώ στο νοσοκομείο.


Ευχαριστώ που διάβασες το γράμμα μου,
Βασιλική! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου