Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2010

I'll remember you


"Ξέρεις Γιατί? Γιατί Μπορώ!"
 Βαρέθηκα! Όλη την ώρα να σκέφτομαι τα εμπόδια που μας χωρίζουν! Η ηλικία, η απόσταση, οι συγκυρίες... Χρειάζομαι λίγο χρόνο, για εμένα. Έρχεται η στιγμή που πρέπει να το πάρεις απόφαση και να το τελειώσεις. Γιατί δεν πάει άλλο...
Ήσουν μια πολύ ξεχωριστή περίοδος της ζωής μου και δεν πρόκειται να σε ξεχάσω ποτέ...
Σε αγάπησα πραγματικά, αλλά δεν πάει άλλο...Θα ήθελα να είμαστε μαζί...μάλλον να είμασταν, στο παρελθόν...Τώρα, έφυγα. Ήρθε εκείνη η στιγμή, εκείνο το πρωινό που πέταξα όλα αυτά που σε θυμίζουν.
Ένα κομμάτι της ζωής μου, της καθημερινότητάς μου, της ψυχής μου...έγινε μικρότερο και μπήκε μέσα στο ντουλαπάκι του μυαλού μου που γράφει "αναμνήσεις".
Όπως και στην ταινία Eat Pray Love θα σου στέλνω "λίγο φως και αγάπη όταν σε θυμάμαι, αλλά μέχρι εκεί."
Και το κεφάλαιο έκλεισε!

2 σχόλια:

  1. Το εννοώ!
    Απλά έρχεται κάποια στιγμή
    και λες...δεν πάει άλλο...δεν μπορώ άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή