Τρίτη, 17 Αυγούστου 2010

Ένα γράμμα



Μελλοντικέ μου έρωτα,

Η ώρα είναι 3:30 τα ξημερώματα και σε σκέφτομαι.
Δεν σε ξέρω καν (ακόμα!) όμως σου γράφω αυτό το γράμμα!
Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω το γιατί...είτε από ανάγκη, είτε από περιέργεια να σε γνωρίσω,
είτε από κάτι άλλο άγνωστο για εμένα προς το παρόν.
  Για να διαβάζεις αυτό το γράμμα τώρα σημαίνει πως σου το έχω δώσει εγώ και μάλλον
έχω βρει και την κατάλληλη στιγμή...
Δεν θέλω να σου πω κάτι συγκεκριμένο, ούτε καν ξέρω γιατί σου γράφω.
Τώρα μάλιστα μου πέρασε από το μυαλό να σκίσω την σελίδα και να την πετάξω στα σκουπίδια,
αλλά δεν πρόκειται να το κάνω.
  Επίσης, θέλω πολύ να μάθω πως είσαι, ποιος είσαι και πως ακριβώς αισθάνομαι για εσένα.
Πάντως ένα είναι σίγουρο, ότι θα ψάξω πάρα πολύ...Ελλάδα και εξωτερικό για να σε βρω και να ζήσω μαζί σου πάρα πολλές στιγμές. Όμορφες και άσχημες!
  Ίσως δεν σε βρω και ποτέ. Ίσως δεν βρω ποτέ τον "κατάλληλο" που θα διαβάσει αυτό το γράμμα και ίσως περάσω μια ζωή με άντρες που "δεν μου κάνουν" και έτσι δεν σε βρω ποτέ!
Ίσως πάλι χάσω αυτό το γράμμα και δεν στο δώσω ποτέ.
Ελπίζω μόνο να μην πέσει σε λάθος χέρια,
και ελπίζω σε εμάς.
Μαίρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου